Флудилка CS: Global Offensive

Накалякал чуть-чуть loool loool loool

 
Добавляйте в друзья мой второй профиль стима (на этом профиле CS:S)

 
Some of the changes in Counter-Strike: Global Offensive are visible and some are felt. All of the changes interplay with the others.

One change that people may have missed, and whose impact might be mis-attributed to other factors, is that the hitboxes in CS:GO are smaller. You can mouse-over the above image to see the differences.

In Counter-Strike: Source the generous hitboxes expanded on the character’s model. In CS:GO the hitboxes more accurately portray the character. A near miss? Is a miss.

How does this compare to Counter-Strike: 1.6? The actual hitboxes surrounding the characters in 1.6 are generous, like in CS:S, but the models are smaller, so they’re harder to hit. So this was one change where we wanted to split the difference between the two games. We use the more appealing larger model size but still force players to be more accurate.

Armed with this knowledge, does this change your opinion on weapon accuracy? Let us know.
в блоге CS:GO
 
Some of the changes in Counter-Strike: Global Offensive are visible and some are felt. All of the changes interplay with the others.
One change that people may have missed, and whose impact might be mis-attributed to other factors, is that the hitboxes in CS:GO are smaller. You can mouse-over the above image to see the differences.
In Counter-Strike: Source the generous hitboxes expanded on the character’s model. In CS:GO the hitboxes more accurately portray the character. A near miss? Is a miss.
How does this compare to Counter-Strike: 1.6? The actual hitboxes surrounding the characters in 1.6 are generous, like in CS:S, but the models are smaller, so they’re harder to hit. So this was one change where we wanted to split the difference between the two games. We use the more appealing larger model size but still force players to be more accurate.
Armed with this knowledge, does this change your opinion on weapon accuracy? Let us know.
в блоге CS:GO
Инфа что надо) только на русский переведи:smile:
 
Некоторые изменения в Counter-Strike: Глобальный наступательных видны и некоторые из них чувствовал. Все изменения, взаимодействие с другими.

Одно из изменений, что люди, возможно, пропустили, и воздействие которых может быть неправильной, связанные с другими факторами, в том, что хитбоксы в CS: ВПЕРЕД меньше. Вы можете мыши по изображению, чтобы увидеть разницу.

В Counter-Strike: Source щедрый хитбоксы расширен на модели персонажа. В CS: ВПЕРЕД хитбоксы более точно изобразить характер.У мисс? Является ли пропустить.

Как это соотносится с Counter-Strike: 1.6? Фактическое хитбоксы окружающих персонажей в 1,6 щедры, как и в CS: S, а модели меньше, поэтому они труднее попасть. Так что это было одно изменение, где мы хотели идти на компромисс между этими двумя играми. Мы используем более привлекательным больше размер модели, но все же сила игроков, чтобы быть более точным.

Вооружившись этими знаниями, это изменить ваше мнение о точности оружия? Дайте нам знать.
 
почему мне в стиме пишет:
не удалось подключиться к серверам Steam
программа сама повторит соединение как только это станет возможно.
уже и перезаходил в Steam нет изменений....
 

Сейчас тему просматривают (Всего: 0, Пользователей: 0, Гостей: 0)

Назад
Сверху Снизу